Thursday 17 October 2013

Pulpe de curcan

Este prima data cand am gatit carne de curcan si as putea spune ca m-am indragostit de gustul ei. Este foarte buna si o recomand din suflet, oricum ar fi gatita ea. Eu am ales sa merg pe o reteta cat mai simpla pentru a nu da gres. Mi-a placut foarte mult ce a iesit si cu siguranta voi mai gati carne de curcan cat de curand.
Ingrediente: 
- 2 pulpe de curcan
- cateva fire de verdeata: rozmarin, cimbru si salvie
- sos de soia
- ulei de masline
- sare,piper
Mod de preparare:
1. Curatati si spalati pulpele.
2. Puneti-le intr-o punga de plastic sau o caserola mare.
3. Condimentati cu sare si piper.
4. Stropiti cu sosul de soia si uleiul de masline.
5. Adaugati firele de verdeata si amestecati putin toate ingredientele. Puneti punga cu pulpele de curcan in frigider si lasati peste noapte.
6. Dupa ce au stat peste noapte (de preferat,daca nu lasati la frigider macar 3-4 ore), puneti pulpele intr-o tava si dati-le la cuptor la temperatura medie, pentru aproximativ o ora jumatate, sau pana cand sunt rumene si bine patrunse.
Serviti-le cu o salata langa sau garnitura voastra favorita. Sa aveti pofta!


No comments:

Post a Comment