Friday 30 August 2013

Pateuri cu branza

Imi plac foarte mult pateurile si vreau sa le incerc cu cat mai multe feluri de umpluturi. Data trecuta m-am axat pe ciuperci, iar de data aceasta voi merge pe varianta cu branza sarata, care as putea zice ca imi place mai mult. Sunt foarte usor de facut ( asta in cazul in care foietajul este cumparat) si foarte buna de servit la micul dejun sau ca si o gustare intre mese. Iata de ce aveti nevoie pentru pateurile cu branza sarata:
- un pachet de foietaj ( al meu avea 350 g)
- in jur de 150 g branza sarata ( de oricare aveti sau va place)
- un ou pentru umplutura
- un galbenus amestecat cu 1-2 linguri de lapte pentru uns
- mac sau susan (optional)
Se face astfel:
(1) Se amesteca branza cu oul ( si e gata umplutura).
(2) Se intinde aluatul pe blatul de lucru, presarat cu faina de grau inainte.
(3) Se taie aluatul in forma dorita (patrate sau cercuri). Eu am aceasta unealta minunata care imi face munca mai usoara si placuta.
(4) Se pune umplutura si se lipeste aluatul. Se preseaza cu furculita pe margini.
(5) Se ung pateurile puse in tava deja, cu amestecul de galbenus si lapte si se presara deasupra mac sau susan, in cazul in care se foloseste.
(6) Se dau pateurile la cuptorul, preincalzit, la 200 de grade Celsius, pentru aproximativ 10-15 minute sau pana cand sunt rumene.
Sa aveti pofta!

No comments:

Post a Comment