Tuesday 13 August 2013

Ardei copti cu smantana

O reteta simpla si gustoasa! Iar pentru a o prepara, eu am folosit urmatoarele ingrediente:
- 8 ardei rosii ( puteti folosi de orice fel, si bineinteles, mai multi sau mai putini)
- o ceapa
- ulei
- 400 ml smantana
- 2-3 linguri cu faina de grau
- o cana cu apa
- marar sau patrunjel (optional)
- sare, piper
Cum am procedat: (1) Coaceti ardeii ( eu i-am copt la aragaz, intr-o tigaie).

(2) Puneti ardeii copti intr-un bol si acoperiti-i cu un capac. Lasati-i acoperiti pentru cel putin 10 minute. In acest fel se vor curata mai usor.

(3) Dupa ce aveti ardeii curatati, caliti ceapa tocata marunt in ulei, intr-o cratita, pana devine putin rumena.

(4) Adaugati ardeii in cratita si puneti apa cat sa fie jumatate acoperiti.

(5) Intr-un bol, amestecati smantana cu faina si puneti peste cateva linguri din sosul in care fierb ardeii. Amestecati bine.

(6) Adaugati compozitia rezulatata in cratita cu ardei si lasati pentru cateva minute la foc mediu.

(7) Condimentati cu sare si piper si presarati marar sau patrunjel, in cazul in care folositi.
Si sunt gata ardeii, numai bun de savurat. Se serveste foarte bine cu mamaliguta! Va doresc sa aveti pofta buna!

No comments:

Post a Comment